Τους έβαζε σαν στρατιωτάκια να υπογράφουν αυτόγραφα. Μάζευε τούφες μαλλιών τους από το κουρείο, όταν κουρεύονταν, και τις έβαζε σε φακελάκια τα οποία ταχυδρομούσε σε θαυμαστές που ζητούσαν μια τρίχα από τα μαλλιά τους. Επαιρνε παλιά μπλουζάκια τους, τα έκοβε σε κομμάτια και τα μοίραζε. Επιπλέον, είχε άποψη για καθέναν από τους τέσσερις Beatles.
«Ο Πολ. Πάντα μπορούσες να βασιστείς πάνω του. Ηταν ο καλός της παρέας. Ο Τζορτζ ήταν πολύ ευγενικός και ενδιαφερόταν. Με ρωτούσε πάντα, "τι έχεις για μένα να υπογράψω;". Ο Ρίτσι - το κανονικό όνομα του Ρίνγκο είναι Ρίτσαρντ - διαρκώς γελούσε. Ηταν ο κ. Χαρούμενος. Ο Τζον ήταν λίγο απ' όλα. Ο κόσμος νομίζει πως ο Τζον ήταν δύσκολος. Είχε τις στιγμές του, είχε όμως ευαισθησίες».
Η Φρίντα Κέλι, η γραμματέας της μπάντας που καθόρισε την ποπ μουσική, διηγήθηκε την ιστορία της ζωής της με τους Beatles, που καλύπτει 11 χρόνια, στον σκηνοθέτη Ράιαν Γουάιτ. Το μεγάλου μήκους ντοκιμαντέρ «Good Ol' Freda» θα προβληθεί στη Βρετανία στις 10 Δεκεμβρίου, ενώ έξι ημέρες νωρίτερα θα πωλείται από το διαδικτυακό πολυκατάστημα Amazon.
Δεν θα έλεγε κουβέντα, αλλά την μετέπεισε η κόρη της, Ρέιτσελ. «Ηθελα να αφήσω κάτι για τον τριών ετών εγγονό μου Νάιαλ, για να γνωρίζει τι έκανε η γιαγιά του στα νιάτα της. Θέλω να είναι υπερήφανος», λέει η Κέλι.
Στα 16 της εγκατέλειψε το σχολείο και έγινε δακτυλογράφος. Εργαζόταν γραμματέας σε μια εταιρεία στο Λίβερπουλ. Ενα μεσημέρι συνάδελφος τής πρότεινε να πάνε για μεσημεριανό στο κλαμπ Cavern, όπου τραγουδούσαν οι Beatles. Μόλις τους άκουσε ένιωσε σαν κεραυνοβολημένη.
«Δεν ήταν η μουσική τους, ήταν τα πάντα. Η σκηνική παρουσία τους. Φορούσαν δερμάτινα, έκαναν αστεία μεταξύ τους. Τραγουδούσαν ό,τι ήθελαν χωρίς συγκεκριμένη σειρά».
Στο κλαμπ Cavern οι Beatles εμφανίστηκαν 294 φορές. Ε, η Κέλι ήταν εκεί τις 190. Ηταν οικείο πρόσωπο για την μπάντα και τον παραγωγό τους, Μπράιν Επσταϊν. Και όταν εκείνος έγινε μάνατζερ του συγκροτήματος ζήτησε από την Κέλι να είναι η γραμματέας του. Παρά τις αντιδράσεις της οικογενείας της, εκείνη επέμεινε.
Από τα πρώτα καθήκοντα της ήταν η αλληλογραφία με τους θαυμαστές. Εδωσε τη διεύθυνση του σπιτιού της και απαντούσε σε όλες τις επιστολές.
Τότε, το 1962, οι Beatles κυκλοφόρησαν το «Love Μe Do» που ήταν Νο 17 στα 45άρια και με το δεύτερο σινγκλ «Please, Please Me» κατέκτησαν την κορυφή.
Σύντομα ο ταχυδρόμος άφηνε 800 γράμματα ημερησίως στην εξώπορτα των Κέλι. Ο πατέρας της δυσφόρησε και εκείνη ζήτησε η αλληλογραφία να πηγαίνει στο γραφείο.
Στα 17 της ήταν στον ολιγομελή πυρήνα στενών συνεργατών του συγκροτήματος από το Λίβερπουλ, έκανε αθόρυβα μια πολύ σημαντική δουλειά και ουδέποτε έτυχε της αναγνώρισης που της αναλογούσε.

TA NEA
Λίστα όλων των άρθρων